Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju zakonsku obvezu “Prodavatelja” u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača te imaju svrhu osigurati da “Kupac” prije sklapanja ugovora na daljinu bude jasno i razumljivo obaviješten o svim bitnim okolnostima koje prethode zaključenju, izvršenju ili raskidu ugovora.
Prodavatelj je trgovačko društvo: Bro'n Bro d.o.o.
Sjedište: Kašinska cesta 27a, 10360 Sesvete, Hrvatska
OIB: 10590165499
MBS: 05481619
PDV ID: HR10590165499
Temeljni kapital: 5.300,00 €, uplaćen u cijelosti
IBAN: HR1823400091111158670 (Privredna banka Zagreb d.d.)
SWIFT: PBZGHR2X
Osoba ovlaštena za zastupanje: Stipe Dujić
Radno vrijeme korisničke podrške: ponedjeljak – petak, 08:00 – 16:00.
Podrška nije dostupna vikendom i blagdanima.
Pojam “Kupac” odnosi se na svaku fizičku ili pravnu osobu koja putem web stranice “Prodavatelja” www.mae.hr naručuje i kupuje proizvode. Fizičke osobe koje kupuju izvan svoje profesionalne djelatnosti ostvaruju prava u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Pravne osobe, obrtnici i druge fizičke osobe koje djeluju u okviru svoje registrirane djelatnosti podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini.
“Kupac” može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetne ili poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti isključivo njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici. “Kupac” jamči za točnost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije ili kupnje.
Sklapanje ugovora o kupoprodaji između “Kupca” i “Prodavatelja” putem web stranice www.mae.hr smatra se ugovorom na daljinu.
Ugovor je sklopljen u trenutku kada “Prodavatelj” potvrdi narudžbu i započne njenu obradu. Kupac će o tome biti obaviješten e-mail porukom. U slučaju odabira plaćanja po predračunu, “Prodavatelj” nije dužan izvršiti isporuku proizvoda sve dok ne primi uplatu, osim ako je odabran način plaćanja pouzećem.
“Prodavatelj” zadržava pravo izmjene općih uvjeta u bilo kojem trenutku. Sve izmjene postaju pravovaljane danom objave na web stranici. Preporučuje se “Kupcima” da povremeno pregledaju uvjete kako bi bili informirani o svim pravima i obvezama.
Korištenjem web stranice www.mae.hr, “Kupac” potvrđuje da je upoznat s aktualnim uvjetima te da ih u cijelosti prihvaća.
“Prodavatelj” nastoji pružiti točne, ažurirane i detaljne informacije o svim proizvodima koji su dostupni na web stranici www.mae.hr uključujući njihove glavne tehničke i vizualne karakteristike.
Sve fotografije proizvoda prikazane na web stranici ilustrativnog su karaktera. Slike su preuzete od proizvođača, dobavljača ili izrađene interno, no ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati izgledu stvarnog proizvoda. Moguće su razlike u nijansama boja, dimenzijama, proporcijama i drugim detaljima uslijed različitih postavki prikaza na zaslonima korisnika, tehničkih ograničenja fotografije ili promjena od strane proizvođača.
Zbog gore navedenih razloga, razlika između proizvoda prikazanog na fotografiji i stvarno isporučenog proizvoda ne smatra se nedostatkom proizvoda i ne predstavlja osnovu za reklamaciju ili povrat proizvoda.
Opis proizvoda, uključujući podatke o njegovim funkcijama, namjeni, materijalima i specifikacijama, temelji se na informacijama dostupnima od strane proizvođača ili dobavljača. “Prodavatelj” ne preuzima odgovornost za eventualne nenamjerne pogreške u opisu proizvoda.
Svi podaci o proizvodima, uključujući cijenu, dostupnost, promotivne ponude, specifikacije i tehničke karakteristike, podložni su promjenama bez prethodne najave. Također, moguća je pojava tipografskih i tehničkih pogrešaka u prikazu informacija, na što “Kupci” trebaju računati prilikom kupnje.
U slučaju očitih grešaka u cijeni ili opisu proizvoda (npr. pogrešno iskazana cijena, nelogična specifikacija, tehnički bug), “Prodavatelj” zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor, čak i ako je “Kupac” već zaprimio automatsku potvrdu narudžbe. U takvom slučaju, “Kupac” će biti pravovremeno obaviješten i eventualno izvršena uplata bit će mu vraćena u cijelosti.
Predmetom narudžbe mogu biti isključivo proizvodi koji su u trenutku narudžbe označeni kao dostupni. Prodavatelj se trudi da sve prikazane informacije o dostupnosti budu točne, no zadržava pravo otkazati ili izmijeniti narudžbu u slučaju da dođe do pogreške u prikazu stvarnog stanja zaliha, promjena u isporuci od strane dobavljača ili tehničkih poteškoća.
Sve cijene proizvoda istaknute na web stranici www.mae.hr izražene su u eurima (EUR), uključuju zakonski propisani PDV, te predstavljaju maloprodajne cijene.
Prije završetka narudžbe, “Kupcu” je jasno prikazan ukupni iznos koji će biti naplaćen, uključujući sve primjenjive poreze i ovisno o uvjetima, troškove dostave. Troškovi dostave se iskazuju zasebno i nisu uključeni u cijenu proizvoda, osim ako nije drugačije naznačeno (npr. kod besplatne dostave za narudžbe iznad određenog iznosa).
U slučaju plaćanja putem internet bankarstva, opće uplatnice ili drugih posrednika (međubankarskih transakcija), moguće je da će “Kupac” snositi dodatne troškove transakcije, koji nisu uključeni u cijenu proizvoda.
“Prodavatelj” zadržava pravo promjene cijena proizvoda i troškova dostave u bilo kojem trenutku i bez prethodne obavijesti a što obuhvaća, među ostalim:
Navedene pogodnosti mogu se odnositi isključivo na kupovinu putem internetske trgovine i bit će jasno označene.
Cijena proizvoda vrijedi ona koja je u trenutku narudžbe navedena na stranici, osim u slučaju očitih pogrešaka. Unatoč pažnji posvećenoj točnosti informacija, moguće su tehničke, sistemske ili tipografske pogreške (npr. cijena 0,00 EUR, očito preniska cijena i sl.).
U slučaju takve pogreške:
“Prodavatelj” nije obvezan isporučiti proizvod po netočnoj (očito pogrešnoj) cijeni, čak ni u slučaju kad je “Kupac” primio automatsku potvrdu narudžbe.
“Kupac” može birati između nekoliko sigurnih i praktičnih načina plaćanja prilikom online kupovine na www.mae.hr. Svi načini plaćanja prikazani su u završnom koraku narudžbe.
Prihvaćamo jednokratno i obročno plaćanje putem sljedećih kartica:
Jednokratno plaćanje:
Obročno plaćanje:
Moguće je plaćanje do 12 rata bez kamata.
Plaćanje se odvija putem sigurnog online sustava za autorizaciju kartica, a transakcija se provodi odmah po potvrdi narudžbe.
“Kupac” može narudžbu platiti uplatom na naš račun putem internetskog bankarstva ili opće uplatnice u banci, pošti, Fini i sl.
Podaci za uplatu:
Naručeni proizvodi bit će poslani nakon što uplata bude vidljiva na našem računu.
“Kupci” mogu platiti narudžbu u gotovini dostavljaču prilikom preuzimanja pošiljke.
Plaćanje pouzećem nije moguće prilikom osobnog preuzimanja robe u skladištu.
U slučaju nemogućnosti isporuke zbog nedostupnosti “Kupca”, dostavna služba ostavlja obavijest o pokušaju dostave.
“Prodavatelj” odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koji postoje do trenutka prijelaza rizika na kupca (predaja proizvoda kupcu ili osobi koju je on ovlastio, osim prijevoznika), neovisno o tome je li nedostatak bio poznat. Također, odgovara i za one nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika, ako su posljedica uzroka koji je postojao ranije.
Pretpostavlja se da je svaki nedostatak koji se pojavi u roku od godine dana od prijelaza rizika postojao i ranije, osim ako se ne dokaže suprotno ili to ne proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Materijalni nedostatak postoji ako proizvod:
“Kupac” je dužan:
Nakon isteka dvije godine od dana preuzimanja, prodavatelj ne odgovara za nedostatke. Ako je kupac pravodobno obavijestio prodavatelja, njegova prava traju još dvije godine od dana kada je poslao obavijest.
U slučaju valjanog materijalnog nedostatka, kupac ima pravo na:
“Prodavatelj” može odbiti popravak ili zamjenu ako bi to izazvalo nerazmjerne troškove s obzirom na vrijednost proizvoda bez nedostatka, značaj nedostatka i mogućnost izvršenja bez velikih neugodnosti za kupca.
“Kupac” može podnijeti reklamaciju na jedan od sljedećih načina:
U slučaju valjane reklamacije, prodavatelj će u roku od 15 dana:
U slučaju da reklamacija nije prihvaćena, kupac će biti obaviješten unutar 15 dana.
Ako je pošiljka oštećena tijekom transporta, kupac nije dužan preuzeti proizvod. U tom slučaju molimo vas da nas odmah kontaktirate kako bismo poslali novu pošiljku. Proizvodi s vidljivim oštećenjem koje kupac ipak preuzme, smatraju se ispravno dostavljenima.
Kupac koji je sklopio ugovor na daljinu (putem interneta ili telefona) ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana.
“Kupac” nema pravo na raskid ugovora ako je:
Kupac je dužan prije isteka roka obavijestiti “Prodavatelja” o svojoj odluci o raskidu ugovora putem:
Ako “Kupac” jednostrano raskine ugovor:
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja, osim onog koje je bilo nužno za provjeru prirode, obilježja i funkcionalnosti robe (npr. pregled kao u fizičkoj trgovini). Kupac ne smije koristiti robu, skidati zaštitnu foliju ili isprobavati funkcionalnosti koje bi uzrokovale umanjenje vrijednosti.
Ako je proizvod vraćen oštećen, neispravan ili nepotpun, te se nedostatci ne otklone u roku od 8 dana, “Prodavatelj” zadržava pravo odbiti povrat novca.
Ako “Kupac” nije bio obaviješten o svom pravu na jednostrani raskid, pravo se produžuje na 12 mjeseci nakon isteka redovnog roka. Ako je obavijest dana unutar tih 12 mjeseci, pravo ističe 14 dana od dana kada je “Kupac” primio obavijest.
U skladu s posebnom regulativom Europske unije, od 15. veljače 2016. svi sporovi povezani s online kupnjom unutar EU mogu se rješavati putem platforme za online rješavanje potrošačkih sporova (ODR). Platformi možete pristupiti putem sljedeće poveznice: ODR platforma Europske komisije.
Putem ODR platforme možete na jednostavan, brz i učinkovit način podnijeti prigovor u vezi s kupnjom, a proces mogu pokrenuti i potrošači i trgovci. Prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika Europske unije.
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da prigovor na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti:
Na sve zaprimljene pisane prigovore odgovorit ćemo u zakonskom roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Za odgovaranje na pisane prigovore koji nisu poslani elektroničkom poštom, molimo kupce da u prigovoru navedu ime i prezime te adresu za dostavu pisanog odgovora.
U slučaju eventualnog spora, “Prodavatelj” i “Kupac” nastojat će spor riješiti mirnim putem. Ukoliko dogovor nije moguć, za rješavanje spora nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Zagrebu, uz primjenu hrvatskog prava.
Također, potrošački sporovi mogu se rješavati i pred centrima za mirenje ili putem ODR platforme Europske komisije:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR
Pravila o podnošenju pisanih prigovora odnose se isključivo na potrošače (fizičke osobe). Pravne osobe nemaju status potrošača te se na njih primjenjuje “Zakon o obveznim odnosima” i “Zakon o elektroničkoj trgovini”.