Webshop podrška (091) 536-4857 PON - PET od 8 do 16h
Pomoć i podrška
Webshop podrška (091) 536-4857 PON - PET od 8 do 16h
Besplatna dostava

Besplatna dostava iznad 70 EUR

Uvjeti korištenja

Opći uvjeti poslovanja

Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju zakonsku obvezu “Prodavatelja” u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača te imaju svrhu osigurati da “Kupac” prije sklapanja ugovora na daljinu bude jasno i razumljivo obaviješten o svim bitnim okolnostima koje prethode zaključenju, izvršenju ili raskidu ugovora.

 

 

Prodavatelj

Prodavatelj je trgovačko društvo: Bro'n Bro d.o.o.
Sjedište: Kašinska cesta 27a, 10360 Sesvete, Hrvatska

OIB: 10590165499

MBS: 05481619 

PDV ID: HR10590165499

Temeljni kapital: 5.300,00 €, uplaćen u cijelosti

IBAN: HR1823400091111158670 (Privredna banka Zagreb d.d.)

SWIFT: PBZGHR2X

Osoba ovlaštena za zastupanje: Stipe Dujić

 

 

Kontakt

Tel: +385 91 536 4857
E-mail: [email protected]
Web: www.mae.hr

Radno vrijeme korisničke podrške: ponedjeljak – petak, 08:00 – 16:00.
Podrška nije dostupna vikendom i blagdanima.

 

 

Kupac

Pojam “Kupac” odnosi se na svaku fizičku ili pravnu osobu koja putem web stranice “Prodavatelja” www.mae.hr naručuje i kupuje proizvode. Fizičke osobe koje kupuju izvan svoje profesionalne djelatnosti ostvaruju prava u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Pravne osobe, obrtnici i druge fizičke osobe koje djeluju u okviru svoje registrirane djelatnosti podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini.

“Kupac” može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetne ili poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti isključivo njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici. “Kupac” jamči za točnost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije ili kupnje.

 

 

Sklapanje ugovora

Sklapanje ugovora o kupoprodaji između “Kupca” i “Prodavatelja” putem web stranice www.mae.hr smatra se ugovorom na daljinu.

 

Ugovor je sklopljen u trenutku kada “Prodavatelj” potvrdi narudžbu i započne njenu obradu. Kupac će o tome biti obaviješten e-mail porukom. U slučaju odabira plaćanja po predračunu, “Prodavatelj” nije dužan izvršiti isporuku proizvoda sve dok ne primi uplatu, osim ako je odabran način plaćanja pouzećem.

 

 

Promjene uvjeta

“Prodavatelj” zadržava pravo izmjene općih uvjeta u bilo kojem trenutku. Sve izmjene postaju pravovaljane danom objave na web stranici. Preporučuje se “Kupcima” da povremeno pregledaju uvjete kako bi bili informirani o svim pravima i obvezama.

 

Korištenjem web stranice www.mae.hr, “Kupac” potvrđuje da je upoznat s aktualnim uvjetima te da ih u cijelosti prihvaća.

 

 

Informacije o proizvodima i glavna obilježja robe

“Prodavatelj” nastoji pružiti točne, ažurirane i detaljne informacije o svim proizvodima koji su dostupni na web stranici www.mae.hr uključujući njihove glavne tehničke i vizualne karakteristike.

 

 

Fotografije i prikaz proizvoda

Sve fotografije proizvoda prikazane na web stranici ilustrativnog su karaktera. Slike su preuzete od proizvođača, dobavljača ili izrađene interno, no ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati izgledu stvarnog proizvoda. Moguće su razlike u nijansama boja, dimenzijama, proporcijama i drugim detaljima uslijed različitih postavki prikaza na zaslonima korisnika, tehničkih ograničenja fotografije ili promjena od strane proizvođača.

 

Zbog gore navedenih razloga, razlika između proizvoda prikazanog na fotografiji i stvarno isporučenog proizvoda ne smatra se nedostatkom proizvoda i ne predstavlja osnovu za reklamaciju ili povrat proizvoda.

 

 

Opisi i tehničke informacije

Opis proizvoda, uključujući podatke o njegovim funkcijama, namjeni, materijalima i specifikacijama, temelji se na informacijama dostupnima od strane proizvođača ili dobavljača. “Prodavatelj” ne preuzima odgovornost za eventualne nenamjerne pogreške u opisu proizvoda.

 

Svi podaci o proizvodima, uključujući cijenu, dostupnost, promotivne ponude, specifikacije i tehničke karakteristike, podložni su promjenama bez prethodne najave. Također, moguća je pojava tipografskih i tehničkih pogrešaka u prikazu informacija, na što “Kupci” trebaju računati prilikom kupnje.

 

U slučaju očitih grešaka u cijeni ili opisu proizvoda (npr. pogrešno iskazana cijena, nelogična specifikacija, tehnički bug), “Prodavatelj” zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor, čak i ako je “Kupac” već zaprimio automatsku potvrdu narudžbe. U takvom slučaju, “Kupac” će biti pravovremeno obaviješten i eventualno izvršena uplata bit će mu vraćena u cijelosti.

 

 

Dostupnost proizvoda

Predmetom narudžbe mogu biti isključivo proizvodi koji su u trenutku narudžbe označeni kao dostupni. Prodavatelj se trudi da sve prikazane informacije o dostupnosti budu točne, no zadržava pravo otkazati ili izmijeniti narudžbu u slučaju da dođe do pogreške u prikazu stvarnog stanja zaliha, promjena u isporuci od strane dobavljača ili tehničkih poteškoća.

 

 

Cijena proizvoda

Sve cijene proizvoda istaknute na web stranici www.mae.hr izražene su u eurima (EUR), uključuju zakonski propisani PDV, te predstavljaju maloprodajne cijene.

 

 

Transparentnost cijena

Prije završetka narudžbe, “Kupcu” je jasno prikazan ukupni iznos koji će biti naplaćen, uključujući sve primjenjive poreze i ovisno o uvjetima, troškove dostave. Troškovi dostave se iskazuju zasebno i nisu uključeni u cijenu proizvoda, osim ako nije drugačije naznačeno (npr. kod besplatne dostave za narudžbe iznad određenog iznosa).

 

U slučaju plaćanja putem internet bankarstva, opće uplatnice ili drugih posrednika (međubankarskih transakcija), moguće je da će “Kupac” snositi dodatne troškove transakcije, koji nisu uključeni u cijenu proizvoda.

 

 

Promjene i posebne ponude

“Prodavatelj” zadržava pravo promjene cijena proizvoda i troškova dostave u bilo kojem trenutku i bez prethodne obavijesti a što obuhvaća, među ostalim:

  • Akcijske cijene
  • Rasprodaje
  • Sezonska sniženja
  • Popuste na određene načine plaćanja
  • Prodaju proizvoda s greškom ili oštećenjem
  • Prodaju proizvoda s kraćim rokom uporabe

Navedene pogodnosti mogu se odnositi isključivo na kupovinu putem internetske trgovine i bit će jasno označene.

 

 

Ispravnost cijena

Cijena proizvoda vrijedi ona koja je u trenutku narudžbe navedena na stranici, osim u slučaju očitih pogrešaka. Unatoč pažnji posvećenoj točnosti informacija, moguće su tehničke, sistemske ili tipografske pogreške (npr. cijena 0,00 EUR, očito preniska cijena i sl.).

U slučaju takve pogreške:

  • “Prodavatelj” će kontaktirati “Kupca” čim prije kako bi mu ponudio mogućnost potvrde narudžbe po ispravnoj cijeni ili otkazivanje narudžbe.
  • Ako kontakt nije moguć ili “Kupac” ne odgovori u razumnom roku, narudžba će se smatrati otkazanom, a uplaćeni iznos bit će u cijelosti vraćen Kupcu.

“Prodavatelj” nije obvezan isporučiti proizvod po netočnoj (očito pogrešnoj) cijeni, čak ni u slučaju kad je “Kupac” primio automatsku potvrdu narudžbe.

 

 

 

Načini plaćanja

“Kupac” može birati između nekoliko sigurnih i praktičnih načina plaćanja prilikom online kupovine na www.mae.hr. Svi načini plaćanja prikazani su u završnom koraku narudžbe.

 

 

Plaćanje karticama

Prihvaćamo jednokratno i obročno plaćanje putem sljedećih kartica:

 

 

Jednokratno plaćanje:

  • Visa - kartice svih banaka
  • Master - kartice svih banaka
  • Maestro - kartice svih banaka
  • Discover – Erste Card Club

 

Obročno plaćanje:

  • PBZ Visa do 12 rata
  • PBZ Visa Premium do 12 rata
  • Erste Diners do 12 rata
  • Erste Maestro do 12 rata
  • Erste Master do 12 rata
  • Erste Visa do 12 rata

 


Moguće je plaćanje do 12 rata bez kamata.

Plaćanje se odvija putem sigurnog online sustava za autorizaciju kartica, a transakcija se provodi odmah po potvrdi narudžbe.

 

 

Plaćanje općom uplatnicom / Internet bankarstvom

“Kupac” može narudžbu platiti uplatom na naš račun putem internetskog bankarstva ili opće uplatnice u banci, pošti, Fini i sl.

 

 

Podaci za uplatu:

  • Primatelj: Bro'n Bro d.o.o., Kašinska cesta 27a, 10360 Sesvete, Hrvatska
  • IBAN: HR1823400091111158670
  • SWIFT: PBZGHR2X
  • Poziv na broj: Model 00 + OIB Kupca
  • Opis plaćanja: Broj narudžbe

Naručeni proizvodi bit će poslani nakon što uplata bude vidljiva na našem računu.

 

 

Plaćanje pouzećem (gotovinom pri isporuci)

“Kupci” mogu platiti narudžbu u gotovini dostavljaču prilikom preuzimanja pošiljke.

Plaćanje pouzećem nije moguće prilikom osobnog preuzimanja robe u skladištu.

U slučaju nemogućnosti isporuke zbog nedostupnosti “Kupca”, dostavna služba ostavlja obavijest o pokušaju dostave.

 

 

Dodatne napomene

  • Ako “Kupac” ne dobije potvrdu o sklopljenom ugovoru e-poštom, preporučuje se provjera spam/junk mape.
  • Ako uplata nije izvršena u roku navedenom u potvrdi narudžbe, Prodavatelj ima pravo jednostrano raskinuti ugovor, ali i realizirati narudžbu po zaprimljenoj uplati ukoliko je to moguće.

 

 

Dostava i isporuka

Trošak dostave

  • Za narudžbe u vrijednosti do 69,99 EUR, trošak dostave iznosi 4,79 EUR
  • Za narudžbe iznad 70,00 EUR, dostava je besplatna

 

 

Rok isporuke

  • Standardni rok isporuke za sve narudžbe unutar Hrvatske je od 3 radna dana pa sve do 15 radnih dana ovisno o dobavljaču.
  • Rok isporuke počinje teći:
    • nakon vidljive uplate za plaćanje putem opće uplatnice / Internet bankarstva
    • odmah po potvrdi narudžbe za plaćanje karticama  ili pouzećem

 

 

Napomene

  • Sve narudžbe nastojimo isporučiti u jednom paketu, no zbog raspoloživosti zaliha moguća je dostava u više pošiljki.
  • U slučajevima više sile, pogrešnih adresa, praznika ili vikenda, rok isporuke može biti produžen.
  • “Kupac” će o svakoj promjeni ili nemogućnosti isporuke biti pravovremeno obaviješten.

 

 

Materijalni nedostaci i reklamacije

Odgovornost za materijalne nedostatke

“Prodavatelj” odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koji postoje do trenutka prijelaza rizika na kupca (predaja proizvoda kupcu ili osobi koju je on ovlastio, osim prijevoznika), neovisno o tome je li nedostatak bio poznat. Također, odgovara i za one nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika, ako su posljedica uzroka koji je postojao ranije.

 

Pretpostavlja se da je svaki nedostatak koji se pojavi u roku od godine dana od prijelaza rizika postojao i ranije, osim ako se ne dokaže suprotno ili to ne proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

 

 

Kada se smatra da postoji materijalni nedostatak

Materijalni nedostatak postoji ako proizvod:

  • ne odgovara opisu, vrsti, količini, kvaliteti ili nema funkcionalnosti i karakteristike ugovorene prodajom
  • nije prikladan za posebnu namjenu o kojoj je kupac obavijestio prodavatelja prije kupnje
  • nije isporučen s dogovorenom dodatnom opremom i uputama
  • nije prikladan za uobičajenu svrhu s obzirom na propise i standarde
  • ne odgovara uzorku ili modelu koji je prikazan prije kupnje
  • nije isporučen s ambalažom i uputama koje kupac može razumno očekivati
  • ne zadovoljava očekivane karakteristike (trajnost, sigurnost, kompatibilnost itd.) za proizvod te vrste
  • je nepravilno instaliran od strane prodavatelja ili zbog neispravnih uputa u slučaju samostalne instalacije od strane kupca

 

 

Rokovi za prijavu nedostataka

“Kupac” je dužan:

  • vidljive nedostatke prijaviti u roku od dva mjeseca od dana kada ih je otkrio, a najkasnije dvije godine od preuzimanja proizvoda , sve sukladno prirodi proizvoda i uputama za korištenje proizvoda (rok trajanja).
  • skrivene nedostatke, koji nisu mogli biti otkriveni uobičajenim pregledom, prijaviti također u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja

Nakon isteka dvije godine od dana preuzimanja, prodavatelj ne odgovara za nedostatke. Ako je kupac pravodobno obavijestio prodavatelja, njegova prava traju još dvije godine od dana kada je poslao obavijest.

 

 

Prava kupca u slučaju materijalnog nedostatka

U slučaju valjanog materijalnog nedostatka, kupac ima pravo na:

  • uklanjanje nedostatka
  • zamjenu proizvoda
  • sniženje cijene
  • raskid ugovora (uz dodatni rok ili u opravdanim slučajevima bez roka)

“Prodavatelj” može odbiti popravak ili zamjenu ako bi to izazvalo nerazmjerne troškove s obzirom na vrijednost proizvoda bez nedostatka, značaj nedostatka i mogućnost izvršenja bez velikih neugodnosti za kupca.

 

 

Postupak reklamacije

“Kupac” može podnijeti reklamaciju na jedan od sljedećih načina:

  • e-mailom: [email protected]
  • pisanim putem: Bro'n Bro d.o.o., Kašinska cesta 27a, 10360 Sesvete, Hrvatska  (s naznakom "Reklamacija")

U slučaju valjane reklamacije, prodavatelj će u roku od 15 dana:

  • zamijeniti proizvod
  • vratiti uplaćeni iznos

 

U slučaju da reklamacija nije prihvaćena, kupac će biti obaviješten unutar 15 dana.

 

 

Oštećenja u transportu

Ako je pošiljka oštećena tijekom transporta, kupac nije dužan preuzeti proizvod. U tom slučaju molimo vas da nas odmah kontaktirate kako bismo poslali novu pošiljku. Proizvodi s vidljivim oštećenjem koje kupac ipak preuzme, smatraju se ispravno dostavljenima.

 

 

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Kupac koji je sklopio ugovor na daljinu (putem interneta ili telefona) ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana.

 

 

Početak roka za raskid:

  • Za robu: od dana kada “Kupac” ili treća osoba (koju je “Kupac” odredio, a nije prijevoznik) primi robu u posjed.
  • Za usluge: od dana sklapanja ugovora.
  • Za više artikala ili pošiljki iz jedne narudžbe: rok od 14 dana počinje teći od dana primitka posljednjeg artikla/pošiljke.
  • Za redovite isporuke: od dana primitka prve isporuke.

 

 

Isključenja od prava na jednostrani raskid:

“Kupac” nema pravo na raskid ugovora ako je:

  • ugovor o usluzi u potpunosti ispunjen uz prethodni izričit pristanak “Kupca”;
  • riječ o robi/uslugama čija cijena ovisi o tržištu;
  • roba izrađena po specifikaciji “Kupca” ili jasno prilagođena “Kupcu”;
  • lako pokvarljiva roba ili roba s kratkim rokom trajanja;
  • zapečaćena roba neprikladna za povrat zbog higijenskih razloga, ako je otpečaćena (npr. dude, izdajalice, grudnjaci, ulošci, itd.);
  • roba koja je nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima nakon dostave;
  • isporučena alkoholna pića čija je cijena dogovorena, a dostava kasni više od 30 dana;
  • ugovor sklopljen na zahtjev “Kupca” za hitne popravke uz dodatne isporučene usluge/robu;
  • zapečaćeni audio/video snimci i računalni programi otpečaćeni nakon isporuke;
  • isporuka novina, časopisa i drugih periodičnih publikacija (osim pretplate);
  • ugovor sklopljen na javnoj dražbi;
  • usluge smještaja, najma vozila, hrane i pića, te druge usluge vezane uz slobodno vrijeme s ugovorenim datumom pružanja;
  • digitalni sadržaj koji nije na fizičkom mediju, a čije je preuzimanje započelo uz pristanak Kupca.

 

 

Način ostvarivanja prava na raskid:

Kupac je dužan prije isteka roka obavijestiti “Prodavatelja” o svojoj odluci o raskidu ugovora putem:

  • pošte na adresu: Bro'n Bro d.o.o., Kašinska cesta 27a, 10360 Sesvete, Hrvatska  
  • e-maila na: [email protected]

 

 

Povrat novca i robe:

Ako “Kupac” jednostrano raskine ugovor:

  • povrat uplaćenog iznosa (uključujući i trošak dostave, ako je korištena najpovoljnija ponuđena opcija) bit će izvršen najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o raskidu;
  • povrat se vrši istim sredstvom plaćanja, osim ako “Kupac” izričito pristane na drugi način;
  • povrat se može odgoditi do trenutka kada “Prodavatelj” primi robu natrag ili “Kupac“ dostavi dokaz da je robu poslao;
  • “Kupac” je dužan robu vratiti bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o raskidu, na adresu: Frana Galovića 19, 10361, Sesvetski Kraljevec, Hrvatska
  • trošak povrata robe snosi “Kupac”, osim u slučaju odgovornosti “Prodavatelja”.

 

 

Odgovornost Kupca za umanjenje vrijednosti robe:

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja, osim onog koje je bilo nužno za provjeru prirode, obilježja i funkcionalnosti robe (npr. pregled kao u fizičkoj trgovini). Kupac ne smije koristiti robu, skidati zaštitnu foliju ili isprobavati funkcionalnosti koje bi uzrokovale umanjenje vrijednosti.

 

Ako je proizvod vraćen oštećen, neispravan ili nepotpun, te se nedostatci ne otklone u roku od 8 dana, “Prodavatelj” zadržava pravo odbiti povrat novca.

 

 

Produženje roka u slučaju neobaviještenosti:

Ako “Kupac” nije bio obaviješten o svom pravu na jednostrani raskid, pravo se produžuje na 12 mjeseci nakon isteka redovnog roka. Ako je obavijest dana unutar tih 12 mjeseci, pravo ističe 14 dana od dana kada je “Kupac” primio obavijest.

 

 

Online rješavanje sporova

U skladu s posebnom regulativom Europske unije, od 15. veljače 2016. svi sporovi povezani s online kupnjom unutar EU mogu se rješavati putem platforme za online rješavanje potrošačkih sporova (ODR). Platformi možete pristupiti putem sljedeće poveznice: ODR platforma Europske komisije.

 

Putem ODR platforme možete na jednostavan, brz i učinkovit način podnijeti prigovor u vezi s kupnjom, a proces mogu pokrenuti i potrošači i trgovci. Prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika Europske unije.

 

Prigovori potrošača

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da prigovor na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti:

  • putem elektroničke pošte na adresu: [email protected]
  • poštom na adresu: Bro'n Bro d.o.o., Kašinska cesta 27a, 10360 Sesvete, Hrvatska

Na sve zaprimljene pisane prigovore odgovorit ćemo u zakonskom roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Za odgovaranje na pisane prigovore koji nisu poslani elektroničkom poštom, molimo kupce da u prigovoru navedu ime i prezime te adresu za dostavu pisanog odgovora.

U slučaju eventualnog spora, “Prodavatelj” i “Kupac” nastojat će spor riješiti mirnim putem. Ukoliko dogovor nije moguć, za rješavanje spora nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Zagrebu, uz primjenu hrvatskog prava.

Također, potrošački sporovi mogu se rješavati i pred centrima za mirenje ili putem ODR platforme Europske komisije:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

Pravila o podnošenju pisanih prigovora odnose se isključivo na potrošače (fizičke osobe). Pravne osobe nemaju status potrošača te se na njih primjenjuje “Zakon o obveznim odnosima” i “Zakon o elektroničkoj trgovini”.