Webshop podrška (091) 536-4857 PON - PET od 8 do 16h
Pomoć i podrška
Webshop podrška (091) 536-4857 PON - PET od 8 do 16h
Besplatna dostava

Besplatna dostava iznad 70 EUR

Dostava i povrat

Dostava

Sve narudžbe šaljemo kurirskom službom Mailbox Etc.

  • Trošak dostave iznosi 4,79 €.
  • Za sve narudžbe iznad 70 € dostava je besplatna.

 

Rok dostave je od 3 do 5 radnih dana od dana narudžbe. Molimo vas da provjerite svoju pošiljku pri preuzimanju kako biste osigurali da proizvodi nisu oštećeni tijekom transporta.

 

Povrat proizvoda

Kupci imaju pravo na povrat proizvoda unutar 14 dana od dana primitka. Proizvodi moraju biti nekorišteni, neoštećeni i u originalnom pakiranju bez vidljivih tragova korištenja. Za pokretanje procesa povrata, molimo kontaktirajte našu službu za korisnike na broj telefona 091/536-4857 ili putem e-maila na [email protected]. Nakon što primimo i pregledamo vraćeni proizvod, procesuirat ćemo povrat novca, zamjenu za drugi proizvod ili kredit za buduće kupnje, sukladno vašem izboru.

 

Odgovornost za materijalne nedostatke / Reklamacija

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim odnosima.

 

Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti:

  • Elektroničkim putem: na e-mail [email protected] s naznakom "Reklamacija"
  • Pisanim putem na adresu: Bro'n Bro d.o.o., Kašinska cesta 27a, 10360 Sesvete, Hrvatska s naznakom "Reklamacija"
  • Putem online forme za prigovore / reklamacije koja je dostupna ovdje

 

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Online prigovor / reklamaciju možete uputiti ovdje.