Webshop podrška (091) 536-4857 PON - PET od 8 do 16h
Pomoć i podrška
Webshop podrška (091) 536-4857 PON - PET od 8 do 16h
Besplatna dostava

Besplatna dostava iznad 70 EUR

Baby monitor s kamerom GATO2 NENO

  • Boja: Bijela 
  • Monitor s kamerom
Proizvođač: NENO
SKU: 955181
€124,36
Cijena s popustom: €111,93
kom
PBZ Visa i Visa Premium karticama - do 12 rate bez kamata i naknade
Dostupnost: 1 na zalihi
Vrijeme isporuke: od 3 do 5 dana
Besplatna dostava

Besplatna dostava iznad 70 EUR

100% sigurna kupnja

najviši sigurnosni standard

Puni opis proizvoda

Neno Gato 2 - baby monitor s kamerom

Neno Gato 2 je poboljšani nasljednik Neno Gato baby monitora. Uređaj se sastoji od kamere koja se odnosi na "mačju" tematiku i prijenosnog prijemnika, zahvaljujući kojem možete cijelo vrijeme držati bebu na oku. Uređaj je opremljen funkcijom dvosmjerne komunikacije koja Vam omogućuje ne samo da čujete bebin plač, već i da mu šapnete. Domet signala je do 50 m u zatvorenom prostoru i do 260 m na otvorenom. Sve to za Vašu udobnost i sigurnost vašeg djeteta. Prijemnik ima ugrađenu bateriju koja omogućuje višesatni rad nakon punjenja. U slučaju kamere, potrebno je spojiti na napajanje.

 

NOĆNI NAČIN

Miran san za dijete i roditelje osigurava noćni način rada. Zahvaljujući njemu, bez problema možete bdjeti nad svojim djetetom, čak i u potpunom mraku. Baby monitor Neno Gato 2 automatski uključuje infracrvene LED diode kada se svjetla ugase, tako da je slika kamere uvijek jasna. IR rasvjeta je nevidljiva ljudskom oku, tako da neće probuditi vašu bebu iz sna.

 

DVOSMJERNA KOMUNIKACIJA

Gato 2 monitor za bebe informira Vas o tome što se događa u dječjoj sobi čak i kada ste zauzeti drugim obavezama. Sve što trebate učiniti je uključiti glasovnu komunikaciju u uređaju i čut ćete sve što se događa s Vašim djetetom, čak i sa zatvorenim vratima. Dijete može čuti i Vas. Ovu funkciju možete koristiti čak i kada vaše dijete odraste - možete ga, primjerice, pozvati na večeru.  

 

PREGLED UŽIVO

Dnevne obaveze, odmor, mala zadovoljstva – ne morate ih se odreći kako biste svojoj bebi osigurali udobnost sigurnog sna. Zahvaljujući jasnom zaslonu, Neno Gato 2 omogućuje vam da neprestano promatrate svoju bebu.

 

STALNA NJEGA

Baby monitor ima ugrađenu bateriju. Zahvaljujući tome, možete ga ponijeti sa sobom bez brige da će ostati bez struje. Možete ga puniti pomoću priloženog strujnog adaptera.

 

VELIKI ZASLON

Veliki zaslon znači mirne roditelje. Prijenosni prijemnik u baby monitoru Neno Gato2 ima ekran od 2 inča na kojem možete lako vidjeti spava li beba u pravilnom položaju ili se probudila pa traži Vašu pozornost.

 

PRIJENOSNI PRIJEMNIK

Baby monitor Neno Gato 2 sastoji se od odašiljača s kamerom koji postavljate u dječju sobu i laganog prijenosnog prijamnika koji uvijek možete imati sa sobom. Komunikacija se temelji na radio valovima - potpuno sigurna za Vaše dijete i Vas. Baby monitor mora biti spojen na napajanje.

 

VELIKI DOSEG RADA

Možete mirno popiti kavu, odmoriti se, otići u kupaonicu, pa čak i u vrt. Bežični i veliki radni domet Neno Gato 2 monitora za bebe jamče vam odličan prijem do 260 metara! Kako biste dobro njegovali svoje dijete i pazili na njegov miran san, ne morate se odreći svojih užitaka i svakodnevnih rituala.

 

UGRAĐENE USPAVANKE

Zahvaljujući zvučniku koji omogućava dvosmjernu komunikaciju, Neno Gato2 video baby monitor može i uspavati vaše dijete. Ugrađene melodije od 8 uspavanki će umiriti vašu bebu i učiniti joj vrijeme ugodnijim.  

 

VOX NAČIN PRIPRAVNOSTI

Ljubazni prema djetetu, ljubazni prema planetu - u našem baby monitoru možete aktivirati i regulirati Vox stanje pripravnosti. Ovo je ekološki način mirovanja koji štedi trajanje baterije. Kamera će se automatski probuditi kada registrira buku u dječjoj sobi.

 

SENZOR TEMPERATURE

Mnogi roditelji tek nakon rođenja djeteta otkriju da nisu u mogućnosti uvijek bdjeti nad svojim djetetom i promatrati ga 24 sata dnevno. Za to služe monitori za bebe. Neno Gato 2 omogućuje i praćenje temperature u prostoriji – lako možete provjeriti je li vašem djetetu prevruće ili prehladno.

 

NJEGA ZA STARIJE OSOBE

Također, ovo je izvrstan način za praćenje starijih ili bolesnih osoba. Dvosmjerna komunikacija, mjerenje temperature okoline - ovo je također korisno za starije osobe.

 

Dimenzije:

  • (prijemnik) 62x126x24 mm,
  • (kamera) 62x110x60 mm

 

Težina:

  • Prijemnik 94 g
  • kamera 67 g

 

Raspon signala:

  • do 260 m (vani),
  • do 50 m (unutra)

 

Kut gledanja kamere: 70 °

Kataloški broj: NEN-MAM-NN006

Recenzije proizvoda

Vaše mišljenje nam je dragocjeno! 😊
Ako ste zadovoljni s kupnjom i želite pomoći drugim roditeljima u odabiru prave opreme, molimo vas da podijelite svoje iskustvo. Vaša recenzija ne samo da obogaćuje našu zajednicu, već nam pomaže da unaprijedimo i poboljšamo našu ponudu. Hvala vam što ste dio naše obitelji!

Kako naručiti proizvod?
Raspoloživost robe: Na našem webshopu trudimo se osigurati da su svi proizvodi koje vidite dostupni za narudžbu. Ažuriramo naše stanje skladišta redovito kako bismo vam pružili najtočnije informacije o dostupnosti artikala. Odaberite proizvod: Pregledajte naše kategorije ili koristite filtre da brzo pronađete željeni proizvod i dodajte ga u košaricu. U slučaju nedostupnosti, obavijestit ćemo vas s detaljima o ponovnoj dostupnosti. Dodajte proizvod u košaricu: Kada pronađete željeni proizvod, jednostavno ga dodajte u košaricu za nastavak kupovine. Pregledajte košaricu: Prije plaćanja, pregledajte košaricu kako biste osigurali da su svi odabrani proizvodi i količine točni. Nastavite na blagajnu: Klikom na "Nastavi na blagajnu" popunite podatke za dostavu i dovršite kupnju. Odaberite način plaćanja: Odaberite metodu plaćanja, unesite potrebne informacije i potvrdite svoj odabir za uspješan završetak narudžbe. Potvrdite narudžbu: Provjerite sve detalje narudžbe i kliknite za potvrdu. Tijekom registracije, popunite tražene podatke, uključujući kontakt broj za lakšu koordinaciju dostave s kurirskom službom.
Kako otkazati narudžbu?
Kontaktirajte nas: Ako imate potrebu otkazati ili izmijeniti narudžbu, molimo vas da nas odmah kontaktirate. Možete nas nazvati na ili poslati e-mail na [email protected] Otkazivanje poslane narudžbe: Ako je vaša narudžba već na putu do vas, nažalost, više ne možemo procesuirati otkazivanje. Otkazivanje neslane narudžbe: Ukoliko vaša narudžba još nije otpremljena, imate mogućnost odustati bez dodatnih troškova i vaš račun će biti poništen.
Kako se vrši isporuka?
Kurirska služba: Sve narudžbe šaljemo putem Mailbox ECT kurirske službe. Nakon slanja narudžbe, poslat ćemo vam broj za praćenje, omogućavajući vam da lako pratite put vašeg paketa do vaših vrata. Vrijeme isporuke: Trudimo se poslati sve narudžbe što je brže moguće. Očekivano vrijeme dostave je 2-5 radnih dana, sukladno našim uvjetima dostave. Ukoliko dođe do kašnjenja i vaša narudžba ne stigne unutar navedenog perioda, molimo vas da nas kontaktirate na [email protected] kako bismo zajednički pronašli rješenje. Troškovi dostave: Standardna cijena dostave iznosi 5,97 € bez obzira na način plaćanja. Uživajte u besplatnoj dostavi za sve web narudžbe čija vrijednost premašuje 132.72 €. Dostavna služba:Robu šaljemo dostavnom službom Mailbox ECT-om, uključujući i otoke. Plaćanje Pouzećem:Robu isporučujemo pouzećem, omogućavajući vam da platite dostavljaču Mailbox kurirske službe prilikom preuzimanja vašeg paketa. Uvjeti dostave: Svi proizvodi pažljivo su zapakirani kako bi se osiguralo da se ne oštete tijekom transporta. Pri preuzimanju, molimo vas da pregledate paket u prisustvu dostavnog radnika. Ukoliko primijetite bilo kakva oštećenja, odmah ih reklamirajte dostavljaču i po potrebi odbijte preuzeti pošiljku s vidljivim vanjskim oštećenjima. Svaka pošiljka je osigurana protiv gubitka tijekom dostave. Potpisivanjem otpremnice prilikom preuzimanja, potvrđujete primitak robe, što dostavna služba koristi kao dokaz o isporuci.
Što ako mi proizvod ne odgovara?
Povrat proizvoda: Imate pravo na povrat proizvoda unutar 14 dana od datuma primitka. Za povrat je potrebno da proizvod bude nekorišten i u njegovom originalnom pakiranju. Zamjena robe: Kupci imaju mogućnost reklamirati proizvode direktno u našoj trgovini mae.hr (BRO’N BRO D.O.O.) na adresi Ul. Gornjpoljska 11, 10360, Sesvete ili poslati proizvod na istu adresu. Oštećeni ili Neispravni Proizvodi: U slučaju oštećenja ili neispravnosti uređaja, troškove zamjene snosi mae.hr. Ako zamjena proizvoda nije zbog oštećenja ili neispravnosti, već zbog kupčeve želje za drugim proizvodom, trošak povrata snosi kupac. Svi proizvodi su detaljno pregledani prije isporuke kako bi se osigurala njihova ispravnost. Za sve situacije koje nisu u nadležnosti mae.hr, kao što su oštećenja tijekom dostave, surađujemo s dostavnim službama kako bismo osigurali zadovoljstvo naših kupaca. U slučaju primjedbi pri preuzimanju, kupac treba odmah obavijestiti dostavljača, te nas dodatno informirati putem e-maila na [email protected] Online rješavanje sporova: U slučaju bilo kakvih problema s online kupnjom unutar Europske unije, kao što su primanje neispravnog proizvoda ili poteškoće s zamjenom proizvoda, postoji brz i jednostavan način za podnošenje prigovora kroz ODR (Online Dispute Resolution) platformu. Ova platforma, uspostavljena posebnom regulativom Europske unije od 15. veljače 2016., omogućava rješavanje sporova povezanih s online kupnjom diljem EU-a. Pristupite ODR platformi ovdje. Ovaj mehanizam dizajniran je kako bi kupcima omogućio efikasno rješavanje svojih online kupovnih sporova bez potrebe za sudskim postupkom, čineći cijeli proces pristupačnijim i transparentnijim. ODR platforma za rješavanje sporova: Ako doživite bilo kakav problem tijekom online kupnje unutar Europske unije, poput primanja neispravnog proizvoda ili problema s zamjenom proizvoda, možete podnijeti prigovor na ODR platformi za online rješavanje sporova. Ova platforma je dostupna kako potrošačima tako i trgovcima, omogućavajući podnošenje prigovora na bilo kojem od 23 službena jezika Europske unije. Podnošenje Pisanih Prigovora: Ako ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni, svoj prigovor možete poslati na [email protected] BRO’N BRO D.O.O. omogućava slanje pisanog prigovora putem pošte ili e-maila. Za brže rješavanje vašeg prigovora, molimo vas da uključite broj narudžbe ili računa. Na vaš prigovor ćemo odgovoriti u skladu s važećim zakonima, potvrđujući njegov primitak odmah, a odgovor ćete dobiti najkasnije u roku od 15 dana od dana kad smo prigovor zaprimili.
Što ako želim vratiti proizvod?
Ako želite iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, potrebno je da nas o svojoj odluci obavijestite prije isteka roka za raskid. To možete učiniti putem jasne i nedvosmislene izjave poslane poštom ili e-mailom. U svojoj izjavi navedite svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili e-mail adresu. Za vašu udobnost, dostupan je i obrazac za jednostrani raskid ugovora koji možete iskoristiti. Kontaktirajte nas:Ako imate namjeru vratiti proizvod, ljubazno vas molimo da nas kontaktirate za detaljne upute o postupku povrata. Imajte na umu da troškove povrata robe snosi kupac. Naš tim je ovdje da vam pruži sve potrebne informacije i podršku u procesu. Rok za raskid ugovora: Imate pravo jednostrano raskinuti ovaj Ugovor u roku od 14 dana, bez potrebe za navođenjem razloga. Da biste iskoristili to pravo, potrebno je da nas obavijestite o svojoj odluci o raskidu Ugovora prije isteka navedenog roka. Povrat uplaćenog iznosa: U slučaju da jednostrano raskinete ovaj Ugovor, obvezujemo se da ćemo izvršiti povrat novca koji smo primili od vas bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili vašu obavijest o raskidu Ugovora. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili plaćanje. Ukoliko pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, nećete snositi nikakve dodatne troškove vezane uz povrat. Napomena: Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što primimo vraćenu robu ili nakon što nam dostavite dokaz o slanju robe nazad. Povrat robe: upac vraća robu u skladu s dogovorom između prodavača (mae.hr.) i kupca. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe: Važno je napomenuti da ste kao potrošač odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe koje proizlazi iz rukovanja robom, osim ako je to umanjenje bilo nužno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcionalnosti proizvoda. Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora ako: U slučaju kada predmet ugovora uključuje robu koja je izrađena po specifikaciji kupca ili jasno prilagođena kupcu, uvjeti iz ovog poglavlja se ne primjenjuju u potpunosti. Za takve situacije, zahtjevi za povrat robe će se rješavati pojedinačno, uzimajući u obzir sve relevantne razloge, okolnosti i uvjete koje nam omogućuju naši dobavljači. Povrat Robe i Troškovi: U slučaju raskida ugovora o kupnji proizvoda putem usluge, obvezni ste na svoj trošak vratiti proizvod u originalnoj ambalaži na adresu naše trgovine, uz naznaku "Povrat proizvoda". U situacijama gdje naručite robu i odbijete ju primiti bez valjanog razloga (ambalaža nije oštećena), prodavač ima pravo zadržati iznos izravnih troškova povrata proizvoda od ukupnog iznosa kupoprodajne cijene. Povrat Novca: Mae.hr će vratiti cjelokupan uplaćeni iznos u roku od 30 dana od primitka pisane obavijesti o raskidu ugovora, pod uvjetom da je proizvod vraćen u originalnoj ambalaži kako bi se omogućila daljnja prodaja.
Kako mogu platiti proizvod?
Imate nekoliko opcija za plaćanje proizvoda, a svaka od njih je detaljnije opisana u nastavku: On-line plaćanje: Pouzećem Uplatom za žiro račun Kreditnim i debitnim karticama na jednu i više rata Plaćanje pouzećem: Ako je roba dostupna na skladištu i narudžbu primimo radnim danom do 12 sati, paketi se obično šalju istog radnog dana i stižu na odredišta u roku od 2-3 radna dana (5-6 dana za otoke) nakon otpreme. Cijeli iznos narudžbe (s dostavom) plaćate dostavljaču prilikom isporuke. Vaš račun će biti u paketu. U slučaju da roba trenutno nije dostupna na skladištu, primit ćete informativnu ponudu s očekivanim rokom isporuke i tražit ćemo dodatnu potvrdu narudžbe s novim rokom isporuke. Ako novi rok isporuke nije prihvatljiv, uvijek možete odustati od narudžbe. Uplata na žiro-račun (avansno plaćanje):Nakon što primimo vašu narudžbu, poslat ćemo vam službenu ponudu e-mailom s mogućim rokom isporuke. Možete izvršiti uplatu na naš žiro račun (putem internet bankarstva, u pošti ili banci) prema toj ponudi. Molimo vas da nam pošaljete potvrdu o uplati na e-mail adresu [email protected]. Ako je roba dostupna na skladištu i primimo uplatu radnim danom do 12 sati, pakete obično šaljemo isti radni dan, a oni stižu na odredišta u roku od 2-3 radna dana (5-6 dana za otoke) nakon otpreme. Vaš račun će biti u paketu. Ukoliko roba trenutno nije dostupna na skladištu (moguća isporuka u roku naznačenom na ponudi), molimo da potvrdu o uplati pošaljete u roku od 3 dana od datuma ponude kako bi roba bila naručena, rezervirana i otpremljena na vrijeme. Ako novi rok isporuke nije prihvatljiv, uvijek možete odustati od narudžbe. Plaćanje kreditnim i debitnim karticama: Prihvaćamo plaćanja kreditnim i debitnim karticama na jednu ili više rata. Molimo odaberite željeni način plaćanja koji vam najbolje odgovara prilikom naručivanja proizvoda.