Webshop podrška (091) 536-4857 PON - PET od 8 do 16h
Pomoć i podrška
Webshop podrška (091) 536-4857 PON - PET od 8 do 16h
Besplatna dostava

Besplatna dostava iznad 70 EUR

Grudnjak za trudnice i dojilje podstavljeni GelWire crni, L - Carriwell

  • Tehnologija s gelom kao podrškom, bez žice
  • Podržava prirodne promjene u veličini i obliku grudi
  • Promjenjivost veličine košarice do 2 broja
  • Široke naramenice za veću podršku i udobnost
  • Sastav: 91% poliamidno i 9% elastansko vlakno
Proizvođač: CARRIWELL
SKU: 342211
€50,72
kom
PBZ Visa i Visa Premium karticama - do 12 rate bez kamata i naknade
Dostupnost: 15 na zalihi
Vrijeme isporuke: od 3 do 5 dana
Besplatna dostava

Besplatna dostava iznad 70 EUR

100% sigurna kupnja

najviši sigurnosni standard

Puni opis proizvoda

Uživajte u vašem majčinstvu bez stresa!


Carriwell linija donjeg rublja za trudnice i dojilje susreće sve vaše potrebe za vrijeme i nakon trudnoće. Carriwell je renomirana danska firma koja dizajnira i razvija ugodno i potporno rublje za dojilje i trudnice još od 1996. Glavna zadaća Carriwell rublja je poboljšati iskustvo dojenja gdje god se nalazili.



GelWire Grudnjak za dojenje bez žice


Najzdraviji grudnjak s potporom ikada napravljen

Stručnjaci iz Carriwell-a već 17 godina čvrsto stoje pri stavu da nikada neće proizvesti grudnjak koji ima potporu metalne žice. Žice od metala, titana ili plastike mogu stisnuti i oštetiti mliječne kanaliće i dovesti do velikih problema kod dojilja. Takvi tvrdi materijali rezultiraju suprotnim efektom od onoga koji je trudnicama i dojiljama najvažniji, a to je fleksibilnost i udobnost. Carriwell donosi revolucionarni, inovativni i patentom zaštićeni proizvod GelWire grudnjak za dojenje bez žice. Košarice grudnjaka ne podržavaju tvrde žice, već gel koji je izuzetno fleksibilan i mek te zbog toga pogodan i za osjetljive grudi. Kombinirajući udobnost i podatnost mikrofibre bez šavova i potporu u obliku punjenja fleksibilnim gelom, proizveden je grudnjak koji prati i podržava promjene u veličini i obliku dojke pri dojenju. Dizajn košarice vam omogućava da izložite dojku koliko želite, maksimizirajući kontakt kože-na-kožu između vas i vašeg djeteta. Podantan gel vam daje potporu kakvu želite i dalje ostajući mek i udoban za nošenje. Gelwire je zdrava opcija kada vam treba potpora u grudnjaku za dojenje.



Karakteristike:

 

  • Nježna i prozračna mikrofibra bez šavova
  • Izvrsno oblikuje grudi, odličan za nošenje ispod majice
  • Tehnologija s gelom kao podrškom
  • Besplatni produživač za lakšu prilagodbu
  • 3 kukice na širokoj kopči za dodatnu udobnost i prilagodljivost
  • Široke naramenice za veću podršku i udobnost
  • Gel koji se ne stvrdnjava kako bi ostao mek i podatan oko prsiju
  • GelWire podržava prirodne promjene u veličini i obliku grudi prilikom dojenja
  • Promjenjivost veličine košarica za do 2 broja kako bi pratio promjene prilikom dojenja
  • Omogućava da pri dojenju bude izložena cijela dojka što rezultira maksimalnim koža-na-kožu kontaktom između majke i dojenčeta


Sastav: 91% poliamid i 9% elastansko vlakno.

Specifikacije proizvoda
Naziv atributaVrijednost atributa
MaterijalPoliamid
Boja
 
VeličinaL
Recenzije proizvoda

Vaše mišljenje nam je dragocjeno! 😊
Ako ste zadovoljni s kupnjom i želite pomoći drugim roditeljima u odabiru prave opreme, molimo vas da podijelite svoje iskustvo. Vaša recenzija ne samo da obogaćuje našu zajednicu, već nam pomaže da unaprijedimo i poboljšamo našu ponudu. Hvala vam što ste dio naše obitelji!

Kako naručiti proizvod?
Raspoloživost robe: Na našem webshopu trudimo se osigurati da su svi proizvodi koje vidite dostupni za narudžbu. Ažuriramo naše stanje skladišta redovito kako bismo vam pružili najtočnije informacije o dostupnosti artikala. Odaberite proizvod: Pregledajte naše kategorije ili koristite filtre da brzo pronađete željeni proizvod i dodajte ga u košaricu. U slučaju nedostupnosti, obavijestit ćemo vas s detaljima o ponovnoj dostupnosti. Dodajte proizvod u košaricu: Kada pronađete željeni proizvod, jednostavno ga dodajte u košaricu za nastavak kupovine. Pregledajte košaricu: Prije plaćanja, pregledajte košaricu kako biste osigurali da su svi odabrani proizvodi i količine točni. Nastavite na blagajnu: Klikom na "Nastavi na blagajnu" popunite podatke za dostavu i dovršite kupnju. Odaberite način plaćanja: Odaberite metodu plaćanja, unesite potrebne informacije i potvrdite svoj odabir za uspješan završetak narudžbe. Potvrdite narudžbu: Provjerite sve detalje narudžbe i kliknite za potvrdu. Tijekom registracije, popunite tražene podatke, uključujući kontakt broj za lakšu koordinaciju dostave s kurirskom službom.
Kako otkazati narudžbu?
Kontaktirajte nas: Ako imate potrebu otkazati ili izmijeniti narudžbu, molimo vas da nas odmah kontaktirate. Možete nas nazvati na ili poslati e-mail na [email protected] Otkazivanje poslane narudžbe: Ako je vaša narudžba već na putu do vas, nažalost, više ne možemo procesuirati otkazivanje. Otkazivanje neslane narudžbe: Ukoliko vaša narudžba još nije otpremljena, imate mogućnost odustati bez dodatnih troškova i vaš račun će biti poništen.
Kako se vrši isporuka?
Kurirska služba: Sve narudžbe šaljemo putem Mailbox ECT kurirske službe. Nakon slanja narudžbe, poslat ćemo vam broj za praćenje, omogućavajući vam da lako pratite put vašeg paketa do vaših vrata. Vrijeme isporuke: Trudimo se poslati sve narudžbe što je brže moguće. Očekivano vrijeme dostave je 2-5 radnih dana, sukladno našim uvjetima dostave. Ukoliko dođe do kašnjenja i vaša narudžba ne stigne unutar navedenog perioda, molimo vas da nas kontaktirate na [email protected] kako bismo zajednički pronašli rješenje. Troškovi dostave: Standardna cijena dostave iznosi 5,97 € bez obzira na način plaćanja. Uživajte u besplatnoj dostavi za sve web narudžbe čija vrijednost premašuje 132.72 €. Dostavna služba:Robu šaljemo dostavnom službom Mailbox ECT-om, uključujući i otoke. Plaćanje Pouzećem:Robu isporučujemo pouzećem, omogućavajući vam da platite dostavljaču Mailbox kurirske službe prilikom preuzimanja vašeg paketa. Uvjeti dostave: Svi proizvodi pažljivo su zapakirani kako bi se osiguralo da se ne oštete tijekom transporta. Pri preuzimanju, molimo vas da pregledate paket u prisustvu dostavnog radnika. Ukoliko primijetite bilo kakva oštećenja, odmah ih reklamirajte dostavljaču i po potrebi odbijte preuzeti pošiljku s vidljivim vanjskim oštećenjima. Svaka pošiljka je osigurana protiv gubitka tijekom dostave. Potpisivanjem otpremnice prilikom preuzimanja, potvrđujete primitak robe, što dostavna služba koristi kao dokaz o isporuci.
Što ako mi proizvod ne odgovara?
Povrat proizvoda: Imate pravo na povrat proizvoda unutar 14 dana od datuma primitka. Za povrat je potrebno da proizvod bude nekorišten i u njegovom originalnom pakiranju. Zamjena robe: Kupci imaju mogućnost reklamirati proizvode direktno u našoj trgovini mae.hr (BRO’N BRO D.O.O.) na adresi Ul. Gornjpoljska 11, 10360, Sesvete ili poslati proizvod na istu adresu. Oštećeni ili Neispravni Proizvodi: U slučaju oštećenja ili neispravnosti uređaja, troškove zamjene snosi mae.hr. Ako zamjena proizvoda nije zbog oštećenja ili neispravnosti, već zbog kupčeve želje za drugim proizvodom, trošak povrata snosi kupac. Svi proizvodi su detaljno pregledani prije isporuke kako bi se osigurala njihova ispravnost. Za sve situacije koje nisu u nadležnosti mae.hr, kao što su oštećenja tijekom dostave, surađujemo s dostavnim službama kako bismo osigurali zadovoljstvo naših kupaca. U slučaju primjedbi pri preuzimanju, kupac treba odmah obavijestiti dostavljača, te nas dodatno informirati putem e-maila na [email protected] Online rješavanje sporova: U slučaju bilo kakvih problema s online kupnjom unutar Europske unije, kao što su primanje neispravnog proizvoda ili poteškoće s zamjenom proizvoda, postoji brz i jednostavan način za podnošenje prigovora kroz ODR (Online Dispute Resolution) platformu. Ova platforma, uspostavljena posebnom regulativom Europske unije od 15. veljače 2016., omogućava rješavanje sporova povezanih s online kupnjom diljem EU-a. Pristupite ODR platformi ovdje. Ovaj mehanizam dizajniran je kako bi kupcima omogućio efikasno rješavanje svojih online kupovnih sporova bez potrebe za sudskim postupkom, čineći cijeli proces pristupačnijim i transparentnijim. ODR platforma za rješavanje sporova: Ako doživite bilo kakav problem tijekom online kupnje unutar Europske unije, poput primanja neispravnog proizvoda ili problema s zamjenom proizvoda, možete podnijeti prigovor na ODR platformi za online rješavanje sporova. Ova platforma je dostupna kako potrošačima tako i trgovcima, omogućavajući podnošenje prigovora na bilo kojem od 23 službena jezika Europske unije. Podnošenje Pisanih Prigovora: Ako ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni, svoj prigovor možete poslati na [email protected] BRO’N BRO D.O.O. omogućava slanje pisanog prigovora putem pošte ili e-maila. Za brže rješavanje vašeg prigovora, molimo vas da uključite broj narudžbe ili računa. Na vaš prigovor ćemo odgovoriti u skladu s važećim zakonima, potvrđujući njegov primitak odmah, a odgovor ćete dobiti najkasnije u roku od 15 dana od dana kad smo prigovor zaprimili.
Što ako želim vratiti proizvod?
Ako želite iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, potrebno je da nas o svojoj odluci obavijestite prije isteka roka za raskid. To možete učiniti putem jasne i nedvosmislene izjave poslane poštom ili e-mailom. U svojoj izjavi navedite svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili e-mail adresu. Za vašu udobnost, dostupan je i obrazac za jednostrani raskid ugovora koji možete iskoristiti. Kontaktirajte nas:Ako imate namjeru vratiti proizvod, ljubazno vas molimo da nas kontaktirate za detaljne upute o postupku povrata. Imajte na umu da troškove povrata robe snosi kupac. Naš tim je ovdje da vam pruži sve potrebne informacije i podršku u procesu. Rok za raskid ugovora: Imate pravo jednostrano raskinuti ovaj Ugovor u roku od 14 dana, bez potrebe za navođenjem razloga. Da biste iskoristili to pravo, potrebno je da nas obavijestite o svojoj odluci o raskidu Ugovora prije isteka navedenog roka. Povrat uplaćenog iznosa: U slučaju da jednostrano raskinete ovaj Ugovor, obvezujemo se da ćemo izvršiti povrat novca koji smo primili od vas bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili vašu obavijest o raskidu Ugovora. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili plaćanje. Ukoliko pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, nećete snositi nikakve dodatne troškove vezane uz povrat. Napomena: Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što primimo vraćenu robu ili nakon što nam dostavite dokaz o slanju robe nazad. Povrat robe: upac vraća robu u skladu s dogovorom između prodavača (mae.hr.) i kupca. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe: Važno je napomenuti da ste kao potrošač odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe koje proizlazi iz rukovanja robom, osim ako je to umanjenje bilo nužno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcionalnosti proizvoda. Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora ako: U slučaju kada predmet ugovora uključuje robu koja je izrađena po specifikaciji kupca ili jasno prilagođena kupcu, uvjeti iz ovog poglavlja se ne primjenjuju u potpunosti. Za takve situacije, zahtjevi za povrat robe će se rješavati pojedinačno, uzimajući u obzir sve relevantne razloge, okolnosti i uvjete koje nam omogućuju naši dobavljači. Povrat Robe i Troškovi: U slučaju raskida ugovora o kupnji proizvoda putem usluge, obvezni ste na svoj trošak vratiti proizvod u originalnoj ambalaži na adresu naše trgovine, uz naznaku "Povrat proizvoda". U situacijama gdje naručite robu i odbijete ju primiti bez valjanog razloga (ambalaža nije oštećena), prodavač ima pravo zadržati iznos izravnih troškova povrata proizvoda od ukupnog iznosa kupoprodajne cijene. Povrat Novca: Mae.hr će vratiti cjelokupan uplaćeni iznos u roku od 30 dana od primitka pisane obavijesti o raskidu ugovora, pod uvjetom da je proizvod vraćen u originalnoj ambalaži kako bi se omogućila daljnja prodaja.
Kako mogu platiti proizvod?
Imate nekoliko opcija za plaćanje proizvoda, a svaka od njih je detaljnije opisana u nastavku: On-line plaćanje: Pouzećem Uplatom za žiro račun Kreditnim i debitnim karticama na jednu i više rata Plaćanje pouzećem: Ako je roba dostupna na skladištu i narudžbu primimo radnim danom do 12 sati, paketi se obično šalju istog radnog dana i stižu na odredišta u roku od 2-3 radna dana (5-6 dana za otoke) nakon otpreme. Cijeli iznos narudžbe (s dostavom) plaćate dostavljaču prilikom isporuke. Vaš račun će biti u paketu. U slučaju da roba trenutno nije dostupna na skladištu, primit ćete informativnu ponudu s očekivanim rokom isporuke i tražit ćemo dodatnu potvrdu narudžbe s novim rokom isporuke. Ako novi rok isporuke nije prihvatljiv, uvijek možete odustati od narudžbe. Uplata na žiro-račun (avansno plaćanje):Nakon što primimo vašu narudžbu, poslat ćemo vam službenu ponudu e-mailom s mogućim rokom isporuke. Možete izvršiti uplatu na naš žiro račun (putem internet bankarstva, u pošti ili banci) prema toj ponudi. Molimo vas da nam pošaljete potvrdu o uplati na e-mail adresu [email protected]. Ako je roba dostupna na skladištu i primimo uplatu radnim danom do 12 sati, pakete obično šaljemo isti radni dan, a oni stižu na odredišta u roku od 2-3 radna dana (5-6 dana za otoke) nakon otpreme. Vaš račun će biti u paketu. Ukoliko roba trenutno nije dostupna na skladištu (moguća isporuka u roku naznačenom na ponudi), molimo da potvrdu o uplati pošaljete u roku od 3 dana od datuma ponude kako bi roba bila naručena, rezervirana i otpremljena na vrijeme. Ako novi rok isporuke nije prihvatljiv, uvijek možete odustati od narudžbe. Plaćanje kreditnim i debitnim karticama: Prihvaćamo plaćanja kreditnim i debitnim karticama na jednu ili više rata. Molimo odaberite željeni način plaćanja koji vam najbolje odgovara prilikom naručivanja proizvoda.