Webshop podrška (091) 536-4857 PON - PET od 8 do 16h
Pomoć i podrška
Webshop podrška (091) 536-4857 PON - PET od 8 do 16h
Besplatna dostava

Besplatna dostava iznad 70 EUR

Autosjedalica MaxSpace Comfort System + Isofix 15-36 Navy Avionaut

  • Težina djeteta: do 36kg
  • Visina djeteta: do 150cm
  • Boja: Plava
Proizvođač: Avionaut
SKU: 952946
€322,42
Cijena s popustom: €290,18
kom
PBZ Visa i Visa Premium karticama - do 12 rate bez kamata i naknade
Dostupnost: 1 na zalihi
Vrijeme isporuke: od 3 do 5 dana
Besplatna dostava

Besplatna dostava iznad 70 EUR

100% sigurna kupnja

najviši sigurnosni standard

Puni opis proizvoda

MaxSpace Comfort System +

dizajniran je uz pomoć aktualnih medicinskih podataka i vodećih stručnjaka u ergonomiji. Comfort System + nudi dodatnu potporu za vrat u obliku profiliranog jastuka koji stabilizira vratne kralježnice, rasterećuje mišiće, a prije svega osigurava izvrsnu potporu za gornji dio kralježnice odjeljak. Profil lumbalnog dijela je ergonomski podržan, eliminirajući bol u leđima. Oblik sjedala i dodatno punjenje jastuka pružaju potporu bedrenoj kosti, sprječavajući kretnje u nozi. Smanjenjem kompresije trtice, Comfort System Seat pomaže u zaštiti kralježnice skolioza.  

Dobro odabrana autosjedalica, osim što štiti od brojnih vrsta opasnosti koje čekaju dijete tijekom putovanja, pruža i adekvatnu potporu leđima. Takvu zaštitu pruža MaxSpace Comfort System +. MaxSpace Comfort System + je autosjedalica drugačija od svih. Ovo je Avionautov odgovor na brojne probleme s kralježnicom koji pogađaju djecu tijekom putovanja.

 

Ergonomija

MaxSpace Comfort System + sjedalo duguje svoju ergonomsku konstrukciju stručnjacima u području dječje fizioterapije i radu inženjera. Stoga ne čudi da je sjedalo certificirano od strane AGR – the Njemačka udruga za zdravlje leđa, što znači da MaxSpace ne samo da sprječava probleme s leđima, ali također može biti od pomoći u liječenju bolesti lokomotornog sustava. MaxSpace Comfort System + svoju ergonomsku konstrukciju zahvaljuje stručnjacima iz područja dječje fizioterapije te inženjerima. Nisu bez razloga autosjedalice dobile odobrenje od strane AGR - a - njemačke udruge za zdrava leđa, što znači da MaxSpace Comfort System + ne samo da sprječava probleme s leđima i bolove u kralježnici, već može biti pomoć u liječenju bolesti povezanih s lokomotornim sustavom.      

 

Sigurnost i udobnost čak i do 7 godina

MaxSpace sjedalica namijenjena je djeci od 100 do 150 cm visine (kategorija autosjedalica 15-36 kg), tj. od 3,5 do 12 godina. Ovo je širok raspon, ali MaxSpaceova konstrukcija je tako osmišljena da se autosjedalica prilagođava i 4-godišnjaku i skorom tinejdžeru, osiguravajući odgovarajuću zaštitu tijekom incidenata na cesti. Što se tiče sigurnosti, marka Avionaut ne prihvaća nikakve kompromise.  

 

PREDNOSTI

Širina sjedala

MaxSpace Comfort System + ima jedno od najširih sjedala među autosjedalicama, koje osigurava udobnost tijekom putovanja. Sjedalo znači čak 44 cm prostora!

 

Dužina sjedala

oblikovano sjedalo jedno je od najdubljih sjedala dostupnih na tržištu, dugačko sjedalo olakšava zauzimanje pravilnog položaja i minimizira negativan utjecaj na kralježnicu

 

Naslon

oblikovan naslon drži kralježnicu u ispravnom položaju tijekom vožnje, ali nudi i bolju kontrolu tijela, što je izuzetno važno za djecu s problemima s kralježnicom uklj skoliozu

 

Visina naslona

naslon za glavu ima najveću mogućnost podešavanja na tržištu. Zahvaljujući tome, autosjedalica raste s djetetom i može djetetu pružiti udobnost i sigurnost tijekom vožnje čak i do 7 godina

 

Nagnuti položaj 

prednost MaxSpace Comfort System + je nagib naslona u položaj mirovanja. To je jedna od rijetkih autosjedalica na tržištu koja nudi ovu funkciju, primijenjeno rješenje sprječava sagibanje djetetove glave, osobito tijekom spavanja

 

Presvlake 

presvlake su ugodne na dodir i lako se održavaju u čistoći. Lako se mogu skinuti i prati u perilici, što će omogućiti još dulju upotrebu u izvrsnom stanju

 

Ventilacija 

učinkovit ventilacijski sustav jamči odgovarajuću cirkulaciju zraka, osiguravajući udobno i mirno putovanje

 

Indikator podešavanja naslona za glavu 

MaxSpace Comfort System + je jedina autosjedalica dostupna na tržištu s indikatorom podešavanja naslona za glavu, to vam omogućuje da precizno prilagodite naslon za glavu i visinu pojasa prema visini djeteta   

AGR je certifikat za najergonomičnije za kralježnicu autosjedalice. Proizvodi s oznakom AGR jamče potporu kralježnici i motoričkim organima, što će rasteretiti tijelo i donijeti olakšanje.

R129 je europski standard koji djetetu pruža maksimalnu razinu sigurnosti u automobilu. Standard je uveden kako bi se olakšala ugradnja sigurnosnih sustava za djecu radi pružanja veće zaštite u slučaju bočnog sudara.

 

Više informacija na:  https://maxspace-avionaut.com/hr  

Specifikacije proizvoda
Naziv atributaVrijednost atributa
Boja
 
Težina djetetado 36kg
Visina djetetado 150cm
Recenzije proizvoda

Vaše mišljenje nam je dragocjeno! 😊
Ako ste zadovoljni s kupnjom i želite pomoći drugim roditeljima u odabiru prave opreme, molimo vas da podijelite svoje iskustvo. Vaša recenzija ne samo da obogaćuje našu zajednicu, već nam pomaže da unaprijedimo i poboljšamo našu ponudu. Hvala vam što ste dio naše obitelji!

Kako naručiti proizvod?
Raspoloživost robe: Na našem webshopu trudimo se osigurati da su svi proizvodi koje vidite dostupni za narudžbu. Ažuriramo naše stanje skladišta redovito kako bismo vam pružili najtočnije informacije o dostupnosti artikala. Odaberite proizvod: Pregledajte naše kategorije ili koristite filtre da brzo pronađete željeni proizvod i dodajte ga u košaricu. U slučaju nedostupnosti, obavijestit ćemo vas s detaljima o ponovnoj dostupnosti. Dodajte proizvod u košaricu: Kada pronađete željeni proizvod, jednostavno ga dodajte u košaricu za nastavak kupovine. Pregledajte košaricu: Prije plaćanja, pregledajte košaricu kako biste osigurali da su svi odabrani proizvodi i količine točni. Nastavite na blagajnu: Klikom na "Nastavi na blagajnu" popunite podatke za dostavu i dovršite kupnju. Odaberite način plaćanja: Odaberite metodu plaćanja, unesite potrebne informacije i potvrdite svoj odabir za uspješan završetak narudžbe. Potvrdite narudžbu: Provjerite sve detalje narudžbe i kliknite za potvrdu. Tijekom registracije, popunite tražene podatke, uključujući kontakt broj za lakšu koordinaciju dostave s kurirskom službom.
Kako otkazati narudžbu?
Kontaktirajte nas: Ako imate potrebu otkazati ili izmijeniti narudžbu, molimo vas da nas odmah kontaktirate. Možete nas nazvati na ili poslati e-mail na [email protected] Otkazivanje poslane narudžbe: Ako je vaša narudžba već na putu do vas, nažalost, više ne možemo procesuirati otkazivanje. Otkazivanje neslane narudžbe: Ukoliko vaša narudžba još nije otpremljena, imate mogućnost odustati bez dodatnih troškova i vaš račun će biti poništen.
Kako se vrši isporuka?
Kurirska služba: Sve narudžbe šaljemo putem Mailbox ECT kurirske službe. Nakon slanja narudžbe, poslat ćemo vam broj za praćenje, omogućavajući vam da lako pratite put vašeg paketa do vaših vrata. Vrijeme isporuke: Trudimo se poslati sve narudžbe što je brže moguće. Očekivano vrijeme dostave je 2-5 radnih dana, sukladno našim uvjetima dostave. Ukoliko dođe do kašnjenja i vaša narudžba ne stigne unutar navedenog perioda, molimo vas da nas kontaktirate na [email protected] kako bismo zajednički pronašli rješenje. Troškovi dostave: Standardna cijena dostave iznosi 5,97 € bez obzira na način plaćanja. Uživajte u besplatnoj dostavi za sve web narudžbe čija vrijednost premašuje 132.72 €. Dostavna služba:Robu šaljemo dostavnom službom Mailbox ECT-om, uključujući i otoke. Plaćanje Pouzećem:Robu isporučujemo pouzećem, omogućavajući vam da platite dostavljaču Mailbox kurirske službe prilikom preuzimanja vašeg paketa. Uvjeti dostave: Svi proizvodi pažljivo su zapakirani kako bi se osiguralo da se ne oštete tijekom transporta. Pri preuzimanju, molimo vas da pregledate paket u prisustvu dostavnog radnika. Ukoliko primijetite bilo kakva oštećenja, odmah ih reklamirajte dostavljaču i po potrebi odbijte preuzeti pošiljku s vidljivim vanjskim oštećenjima. Svaka pošiljka je osigurana protiv gubitka tijekom dostave. Potpisivanjem otpremnice prilikom preuzimanja, potvrđujete primitak robe, što dostavna služba koristi kao dokaz o isporuci.
Što ako mi proizvod ne odgovara?
Povrat proizvoda: Imate pravo na povrat proizvoda unutar 14 dana od datuma primitka. Za povrat je potrebno da proizvod bude nekorišten i u njegovom originalnom pakiranju. Zamjena robe: Kupci imaju mogućnost reklamirati proizvode direktno u našoj trgovini mae.hr (BRO’N BRO D.O.O.) na adresi Ul. Gornjpoljska 11, 10360, Sesvete ili poslati proizvod na istu adresu. Oštećeni ili Neispravni Proizvodi: U slučaju oštećenja ili neispravnosti uređaja, troškove zamjene snosi mae.hr. Ako zamjena proizvoda nije zbog oštećenja ili neispravnosti, već zbog kupčeve želje za drugim proizvodom, trošak povrata snosi kupac. Svi proizvodi su detaljno pregledani prije isporuke kako bi se osigurala njihova ispravnost. Za sve situacije koje nisu u nadležnosti mae.hr, kao što su oštećenja tijekom dostave, surađujemo s dostavnim službama kako bismo osigurali zadovoljstvo naših kupaca. U slučaju primjedbi pri preuzimanju, kupac treba odmah obavijestiti dostavljača, te nas dodatno informirati putem e-maila na [email protected] Online rješavanje sporova: U slučaju bilo kakvih problema s online kupnjom unutar Europske unije, kao što su primanje neispravnog proizvoda ili poteškoće s zamjenom proizvoda, postoji brz i jednostavan način za podnošenje prigovora kroz ODR (Online Dispute Resolution) platformu. Ova platforma, uspostavljena posebnom regulativom Europske unije od 15. veljače 2016., omogućava rješavanje sporova povezanih s online kupnjom diljem EU-a. Pristupite ODR platformi ovdje. Ovaj mehanizam dizajniran je kako bi kupcima omogućio efikasno rješavanje svojih online kupovnih sporova bez potrebe za sudskim postupkom, čineći cijeli proces pristupačnijim i transparentnijim. ODR platforma za rješavanje sporova: Ako doživite bilo kakav problem tijekom online kupnje unutar Europske unije, poput primanja neispravnog proizvoda ili problema s zamjenom proizvoda, možete podnijeti prigovor na ODR platformi za online rješavanje sporova. Ova platforma je dostupna kako potrošačima tako i trgovcima, omogućavajući podnošenje prigovora na bilo kojem od 23 službena jezika Europske unije. Podnošenje Pisanih Prigovora: Ako ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni, svoj prigovor možete poslati na [email protected] BRO’N BRO D.O.O. omogućava slanje pisanog prigovora putem pošte ili e-maila. Za brže rješavanje vašeg prigovora, molimo vas da uključite broj narudžbe ili računa. Na vaš prigovor ćemo odgovoriti u skladu s važećim zakonima, potvrđujući njegov primitak odmah, a odgovor ćete dobiti najkasnije u roku od 15 dana od dana kad smo prigovor zaprimili.
Što ako želim vratiti proizvod?
Ako želite iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, potrebno je da nas o svojoj odluci obavijestite prije isteka roka za raskid. To možete učiniti putem jasne i nedvosmislene izjave poslane poštom ili e-mailom. U svojoj izjavi navedite svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili e-mail adresu. Za vašu udobnost, dostupan je i obrazac za jednostrani raskid ugovora koji možete iskoristiti. Kontaktirajte nas:Ako imate namjeru vratiti proizvod, ljubazno vas molimo da nas kontaktirate za detaljne upute o postupku povrata. Imajte na umu da troškove povrata robe snosi kupac. Naš tim je ovdje da vam pruži sve potrebne informacije i podršku u procesu. Rok za raskid ugovora: Imate pravo jednostrano raskinuti ovaj Ugovor u roku od 14 dana, bez potrebe za navođenjem razloga. Da biste iskoristili to pravo, potrebno je da nas obavijestite o svojoj odluci o raskidu Ugovora prije isteka navedenog roka. Povrat uplaćenog iznosa: U slučaju da jednostrano raskinete ovaj Ugovor, obvezujemo se da ćemo izvršiti povrat novca koji smo primili od vas bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili vašu obavijest o raskidu Ugovora. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili plaćanje. Ukoliko pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, nećete snositi nikakve dodatne troškove vezane uz povrat. Napomena: Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što primimo vraćenu robu ili nakon što nam dostavite dokaz o slanju robe nazad. Povrat robe: upac vraća robu u skladu s dogovorom između prodavača (mae.hr.) i kupca. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe: Važno je napomenuti da ste kao potrošač odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe koje proizlazi iz rukovanja robom, osim ako je to umanjenje bilo nužno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcionalnosti proizvoda. Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora ako: U slučaju kada predmet ugovora uključuje robu koja je izrađena po specifikaciji kupca ili jasno prilagođena kupcu, uvjeti iz ovog poglavlja se ne primjenjuju u potpunosti. Za takve situacije, zahtjevi za povrat robe će se rješavati pojedinačno, uzimajući u obzir sve relevantne razloge, okolnosti i uvjete koje nam omogućuju naši dobavljači. Povrat Robe i Troškovi: U slučaju raskida ugovora o kupnji proizvoda putem usluge, obvezni ste na svoj trošak vratiti proizvod u originalnoj ambalaži na adresu naše trgovine, uz naznaku "Povrat proizvoda". U situacijama gdje naručite robu i odbijete ju primiti bez valjanog razloga (ambalaža nije oštećena), prodavač ima pravo zadržati iznos izravnih troškova povrata proizvoda od ukupnog iznosa kupoprodajne cijene. Povrat Novca: Mae.hr će vratiti cjelokupan uplaćeni iznos u roku od 30 dana od primitka pisane obavijesti o raskidu ugovora, pod uvjetom da je proizvod vraćen u originalnoj ambalaži kako bi se omogućila daljnja prodaja.
Kako mogu platiti proizvod?
Imate nekoliko opcija za plaćanje proizvoda, a svaka od njih je detaljnije opisana u nastavku: On-line plaćanje: Pouzećem Uplatom za žiro račun Kreditnim i debitnim karticama na jednu i više rata Plaćanje pouzećem: Ako je roba dostupna na skladištu i narudžbu primimo radnim danom do 12 sati, paketi se obično šalju istog radnog dana i stižu na odredišta u roku od 2-3 radna dana (5-6 dana za otoke) nakon otpreme. Cijeli iznos narudžbe (s dostavom) plaćate dostavljaču prilikom isporuke. Vaš račun će biti u paketu. U slučaju da roba trenutno nije dostupna na skladištu, primit ćete informativnu ponudu s očekivanim rokom isporuke i tražit ćemo dodatnu potvrdu narudžbe s novim rokom isporuke. Ako novi rok isporuke nije prihvatljiv, uvijek možete odustati od narudžbe. Uplata na žiro-račun (avansno plaćanje):Nakon što primimo vašu narudžbu, poslat ćemo vam službenu ponudu e-mailom s mogućim rokom isporuke. Možete izvršiti uplatu na naš žiro račun (putem internet bankarstva, u pošti ili banci) prema toj ponudi. Molimo vas da nam pošaljete potvrdu o uplati na e-mail adresu [email protected]. Ako je roba dostupna na skladištu i primimo uplatu radnim danom do 12 sati, pakete obično šaljemo isti radni dan, a oni stižu na odredišta u roku od 2-3 radna dana (5-6 dana za otoke) nakon otpreme. Vaš račun će biti u paketu. Ukoliko roba trenutno nije dostupna na skladištu (moguća isporuka u roku naznačenom na ponudi), molimo da potvrdu o uplati pošaljete u roku od 3 dana od datuma ponude kako bi roba bila naručena, rezervirana i otpremljena na vrijeme. Ako novi rok isporuke nije prihvatljiv, uvijek možete odustati od narudžbe. Plaćanje kreditnim i debitnim karticama: Prihvaćamo plaćanja kreditnim i debitnim karticama na jednu ili više rata. Molimo odaberite željeni način plaćanja koji vam najbolje odgovara prilikom naručivanja proizvoda.